1 juli 2013

the Sugar Block Club

(Klik voor info.)
klinkt als zoet en lekker,
daar ben ik dol op,
maar het gaat over quilten :-)))
Aangezien ik "het" nog niet zolang doe,
wist ik niets van dit soort dingen!
Nu wel, en ik doe mee,
je krijgt iedere maand een patroon van een blok,
en maakt dat!
(dat lijkt me tenminste wel de bedoeling)
 Overigens ook een uitgebreide beschrijving, pfffff!!
Aan het eind van het jaar heb je dan 12 verschillende blokken,
nou jullie snappen wat je daar mee doet!
In ieder geval heb ik me vrijdag opgegeven,
en gister kreeg ik mijn inlogcode,
YEH ..... 
en blokken van januari t/m juni.
Tja, dat had ik natuurlijk zelf kunnen bedenken.
(ik heb dus meteen een "kleine" achterstand,
van 5 maanden )
Dit is het blok van Januari
"Snow Blossom"
en dit is de mijne
voor een beginner nog niet zo gek :-)))

Terwijl ik dit schrijf krijg ik een email,
het blok van Juli,
achterstand 6 maanden...
Maar goed ik heb alle tijd!

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...