14 oktober 2014

Leuke post .....

dat vind ik tenminste, het is weer eens iets anders dan een simpele witte enveloppe!
Ik ben overigens wel met een gewone enveloppe begonnen van 23 bij 16,5 cm.

Ik heb met de Gelli-plate gewerkt en met een paar Catalyst Tools en een paar templates,
die ik voornamelijk zelf maak met de cameo. 
En de verf van DoCrafts, ik heb best veel soorten verf, maar gebruik eigenlijk alleen deze sinds ik ontdekt heb dat het heerlijk werkt met de Gelli-plate.
Ik heb een aantal dingen gepakt waar ik mee wilde werken en moest het daar mee doen, en ik vond het een prettige manier van werken, niet te veel troep, niet zoveel keuzes, en sneller een leuk resultaat! 
Ga ik vaker doen.



Dit is de eerste die ik gemaakt heb, en ik ben begonnen met het beplakken van de enveloppe met wat papier, en dat heb ik ingesmeerd met een matte medium. Je ziet op de achtergrond dat ik de catalyst tool (c-21) op de eerste laag heb gebruikt. Toen ik klaar was met de Gelli-plate, heb ik de papiertjes schoongemaakt met baby-doekjes. De verf gaat er makkelijk af omdat het ingesmeerd is met de matte medium. En met de catalyst tool (c-63) de groene blokjes heb gemaakt, door het in een streep verf te dopen en het over het papier te trekken. De schaduwen zijn gemaakt met de Mini Blade Tool (m-03) Afgewerkt met wat gedoodle en de naaimachine.



Goud en zilver, jammer dat je het niet ziet op de foto!


Allemaal op dezelfde manier gemaakt,
In de cirkels heb ik verf weggehaald met de mini blade.

Ik laat er nu nog eentje zien die eigenlijk niet goed ging omdat ik ongeduldig was en de eerste laag nog niet droog was toen ik de tweede laag er op deed, dan krijg je kleuren die mengen en dat loopt niet altijd even goed af. Ik heb hem laten drogen en ben verder gegaan zonder de Gelli-plate net als de eerste enveloppe.




Op de twee onderste foto's is te zien, hoe de kleur was geworden.
Eigenlijk wil ik hiermee laten zien dat ook iets waarvan je denkt ,oh wat heb ik nou gedaan, best aardig kan worden. 

Een beetje geduld is natuurlijk handiger :-))

- Blush Pink
- Lush Pink
- Spice Red
- Sea Spray
- Lagoon
- Night Blue
- White
- Antique Gold
- Metallic Silver

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...