17 oktober 2014

Remember

Geheel in the mood gebracht door Wilna Furstenberg
heb ik vandaag nog een Lay-Out gemaakt,
of afgemaakt moet ik eigenlijk zeggen.
Het is een zacht grijs papier met van alles erop geplakt
en daarover heen hele dunne zachte glanzende witte stof genaaid.
(deze stof heeft een naam, maar zoals jullie aan mijn uitgebreide
beschrijving ervan al kunnen zien ...... ik ben het even kwijt)
Een mooi effect want alles onder de stof wordt wazig!




De foto's zijn genomen op het feest van Jill in februari.
Een dierbare herinnering,
het feest, maar zeker deze foto's!

Ps: Als je van mijn stijl en kleurgebruik houdt, zou ik zeker bij Wilna kijken,
ik volg Art Class 1 en kan niet wachten op de volgende!
Ze maakt voornamelijk Lay Out's en dat was ik net als de naam van de stof ook even kwijt,
stom, stom, stom!!!!!

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...