17 oktober 2014

You can't buy Happiness ...

Ik heb een prachtig zwart fornuis in mijn keuken.
Groot, robuust en met twee wokpitten.
Ik kook, wok graag, probeer dat netjes te doen, maar dat gaat niet altijd :-))
Na het eten is mijn energie wel weer op, dus heb ik een oplossing gevonden voor het uitstellen van het schoonmaken van het fornuis.
De tweede reden van deze oplossing is, dat ik het gebruik als extra ruimte om iets op te zetten!
Ook onder het koken, ontzettend makkelijk.

Deze oplossing bestaat uit drie dunne plaatjes MDF, die precies het fornuis verdelen, dus als ik de pitten niet allemaal gebruik blijven de plaatjes erop.
Dit systeem heb ik al jaren, maar tot nu had ik dikkere platen MDF met tafelzeil, wat ik aan de onderkant had vastgeniet. Helaas zette ik daar wel eens een hete pan op en kon dan weer opnieuw beginnen.

Ik heb de plaatjes met gesso wit gemaakt, daarna goed ingesmeerd met Mod Podge, bekleed met tissue paper van DoCrafts!





Ondertussen een leuke spreuk gevonden en gemaakt met verschillende lettertypes, en met de cameo en drie kleuren vinyl uitgesneden. Ik heb de twee plaatjes waar de spreuk op moest komen aan de onderkant stevig aan elkaar geplakt, zodat ik de spreuk er zo op kon plakken. Waar de plaatjes weer los moesten heb ik met een scherp mesje de letters door gesneden. En de achterkant weer los gemaakt. Daarna alles nog tweemaal ingesmeerd met Mod Podge.

Bij nader inzien had ik bij mijn eerste ingeving moeten blijven en de lichtblauwe letters roze moeten maken, maar na jaren allerlei tafelzeil ben ik hier erg blij mee! 


Gebruikte materialen van Creabest: 
- Premium Transfer Paper
- Premium Vinyl (Black, Gray, Baby Blue)


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...