18 december 2014

Kerst met de Silhouette

De laatste keer dat ik voor Creabest in de weer ben geweest,
was met het vinyl van Silhouette.
Oh wat is dat toch ontzettend leuk, inmiddels heb ik al een aantal mensen blij gemaakt met 
de creatie die ik jullie nu ga laten zien.

Dat kon niet eerder zoals jullie zullen begrijpen :-))



De spreuk komt uit de Silhouette Online Store, ik heb hem lekker groot gemaakt.
Aangezien de boom behoorlijk grof is en gewoon met muurverf is geverfd, plakt het niet overal.
Het is geen probleem het zit vast en in het echt valt het niet op! 


Dit is ook een bestandje uit de Silhouette Online Store, deze heb ik twee maal gesneden
(nou ja veel vaker, want hij is zo leuk) en op elkaar geplakt voor de stevigheid, daarna bewerkt met de WOW Embossing Powder. 

Het is heel lang geleden dat ik een Kerst sfeer in huis had, maar ik ben er erg blij mee!!!!


Gebruikte materialen van Creabest:
- Premium Vinyl Pink
- Premiun Vinyl Baby Blue
- Premiun Vinyl Grey
Premium Vinyl Transfer Paper
- WOW Embossing Powder Metalic Silver Regular


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...