3 februari 2015

Fly High

Vandaag eens een Mixed Media project voor Creabest.
Ik doe de opdrachten uit het boek van Marieke Blokland samen met een aantal vriendinnen.
Zo leuk om te doen, soms ontzettend uit je comfort zone, en soms ontzettend jou ding.
Ik verzamel ze allemaal in een journaling boek!




Ik ben begonnen met het papier in te smeren met een laag gesso vermengt met Acrylic Paint Blush !
Daarna met een 12/12 stencil bloemen gemaakt met Acrylic Paint Lush Pink, deze heb ik een schaduw gegeven met een Gelato in dezelfde kleur, doordat de gesso eronder zit, kun je dat mooi uitsmeren.
Ik heb een grote klodder Liquitex Modelingpaste vermengt met flink wat Acrylic Paint Rouge, dit heb ik gebruikt met templates van Carabella Studio, Art Template Dot en volgens mij (de blokjes) Grunge? en nog een vlinder template.
De vlinders en grotere cirkels heb ik met een goudkleurige Gelato van een schaduwrand voorzien.
Wat washi-tape uit mijn voorraad, en de letterstickers ook!
Voor de blokjes aan de randen heb ik een Catalyst Contour Tool gebruikt.

*****Heb je het boek ook en wil je meedoen met ons,
dat zou leuk zijn, we hebben een speciale FaceBook groep
& MIXED MEDIA
daar kun je je aanmelden, of even contact opnemen met mij.
Je bent van harte welkom!*****

Gebruikte materialen van Creabest: 
- Carabella Studio Grunge?
- Memory Box Template Butterfly


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...