12 februari 2015

You Color My Life Beautiful

Dit is de eerste pagina van mijn miniboek 

Het is een stevig vel acetate! 
Met daarop een spreuk die ik gekocht heb van Wilna Fursteberg van iheartstudio voor de silhouette!
Het is uitgesneden uit de Gold Foil, een ontzettend mooi resultaat.
De rondjes heb ik voor het verwijderen van de tekst geponst 
(even een speldje in het beschermblad en je trekt het er zo af ...)


Aan de achterkant heb ik vellum geplakt, 
deze heb ik bewerkt met Acrylic Paint Gold 
en een template van Carabella Studio, het is moeilijk te zien, 
en eerlijk gezegd kreeg ik de neiging om de template er op te plakken :-)), 
ook moeilijk te zien op de foto althans, zijn de grijze lijntjes, 
daar ga ik op schrijven wat er in het boek komt. 
Deze blz. vrij simpel gehouden.


Bij de volgende blz. ook weer met vellum gewerkt, 
samen met waterverf en wat inkt en stempeltjes.
Wat dingetjes uit de Silhouette, 
alles op gewoon wit cardstock, 
en wat embellishments waaronder het schattige roosje van DoCrafts.


Natuurlijk met de naaimachine gewerkt!
Het is ontzettend leuk om te doen, 
het is vrij klein, dus snel klaar, en weinig nodig,
ik maak iedere blz. anders, 
er komen ook PL blz. tussen, en scrapblz. zonder foto,
maar iets waar ik blij van word.


Rest volgt .....



Gebruikte materialen van Creabest: 
- Silhouette Cameo



♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...