20 februari 2015

Hairspray

Vandaag weer een "opdracht'  uit het boek van Marieke Blokland!
Als ik maar even tijd heb probeer ik er eentje te maken met de middelen die ik al in huis heb.
Ik heb eerst de opdracht gedaan en daarna de bladzijde gevuld met de kleine blokjes,
ik heb gebruik gemaakt van een template van Carabella Studio, heel betaalbaar, deze zag ik er niet
meer tussen staan, maar ze zijn (helaas) allemaal leuk, en makkelijk schoon te maken!
Ik heb voor de kleur de Artiste Acrylic Paint gebruikt, Lush Pink en Rouge deze heb ik gemengd en met een mini tool aangebracht!
De stempel is een border stamp, die lagen gister zomaar in mijn brievenbus :-))






Gebruikte materialen van Creabest:
Marieke Blokland Art Journaling & Mixed Media
DoCrafts Acrylverf Lush Pink
DoCrafts Acrylverf Rouge
- Template Carabella Studio
Mini Ink Blending Tool

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...