18 maart 2015

Metamorfose met Edding Markers

Voor mijn doen weer eens iets heel anders, of misschien ook niet, 
ik ben er dol op om dingen te veranderen. 
Dus aan de slag gegaan met de Edding Textielmarkers!
Geïnspireerd door Beau-Jill, 
mijn oudste kleindochter, die haar T-Shirts aan het "verbouwen" is 
met spullen uit mijn scrap en naai paradijs :-))
Ik heb een simpel wit T-shirtje gekocht 
en ben op internet gaan kijken voor wat inspiratie 
en heb allerlei dingen door elkaar gedaan, 
zo werd het mijn T-shirt, ook niet al te nauwkeurig gewerkt 
om te een shabby look te geven.
Ik heb met vier kleuren gewerkt, 
en lettersjablonen die ergens achter in een kast lagen van lang geleden 
en een Dutch Doobadoo Mask, that's all!



Dit was het, ik heb de onderkant van het shirt afgeknipt en flink uitgetrokken 
zodat het een beetje in een A-lijn valt, en niet zo netjes!


Ik denk dat je er nog veel meer met kunt bv. in combinatie met de Cameo, 
dat ga ik nog uitvogelen!


Gebruikte materialen van Creabest:
- Edding Textielmarker-roze
- Edding Textielmarker-karmijnrood
Edding Textielmarker-Orientblauw
- Edding Textielmarker-zwart
♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...