23 maart 2015

Pinterest Album {4}


Deze keer weer een foto van een "bloemenpracht", een schattige foto!
Ik heb op de linker bladzijde een stuk met verf bewerkt, 
omdat daar het stiksel van de andere kan zat, nu lijkt het of het zo hoort.
Aan de rechterkant heb ik gebruik gemaakt van een op maat gemaakte PL photo protector.
Aan de linkerkant van de photo protector 
heb ik een strook dubbelgevouwen papier geplakt, 
dat vind ik leuker, 
en nu kon ik zelf bepalen waar de twee gaatjes 
voor het inbinden moesten komen!
Daar heb ik zelf kaartjes voor gemaakt 
van de restjes van het Studiolight Paper
dat was heel goed te doen, 
omdat ik de A4 vellen op maat had gesneden voor mijn album, 
had ik "mooie" stukken over!
Een vrij rustige bladzijde voor mijn doen :-))








Voor het YouTube Filmpje kun je naar mijn You Tube kanaal 
of op het logo YouTube klikken in onderstaand scherm, 
ook dan ga je naar YouTube, maar is het veel scherper!






Gebruikte materialen van Creabest: 
- BH PL Protector Design G
      ***
- Datumstempel
- Washi Tape
- Kant
- Letterstickers
- Tissuepaper
- Naaimachine


♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...