28 maart 2015

Pinterest Album {5}

Dit is alweer mijn vijfde blz. en ook het vijfde 
YouTube filmpje van mijn Pinterest Album!
Het is nog niet klaar, want ik heb nog zulke leuke foto's 
en genoeg van het Studiolight Papier!
Maar er komt een nieuwe maand met andere spullen 
dus het vervolg komt op mijn eigen blog!
Er staat nog een video in de wacht van een minialbum met quotes, 
ook met deze lijn papier en ook echt de moeite waard!
Ik ben verder gegaan met de achterkant van de Pl photo protector 
en er zelf weer kaartjes voor gemaakt. 
Op deze bladzijdes gebruik ik drie foto's ... te leuk, 
tja, dat vind ik dan :-)))))


Eigenlijk is de werkwijze steeds een beetje hetzelfde 
omdat ik graag een éénheid in mijn boek wil.
Dat ik steeds het papier van Studiolight gebruik is logisch 
want dat was mijn product van deze maand. 
En de kleuren vind ik geweldig en de manier van scrappen ook, 
dus ik ben helemaal blij!!!!

Hieronder één van de kaartje die ik zelf gesneden heb, 
met een strik van tissuepaper en spulletjes uit het stans en/of knipvel.


Dit is de titel (driedubbel gesneden), 
deze staat op de andere bladzijde maar is eigenlijk het vervolg van het kaartje hierboven.


Ik heb natuurlijk weer een YouTube filmpje gemaakt, 
dus als wilt zien hoe het is gemaakt ......
Leuk en bedankt!!






Gebruikte materialen van Creabest:
- BH PL Photo Pocket Page Design G

****
Studio stans letters
Tissuepaper
Photocorners
Mini knijpertjes
Lijmpistool
Washitape en lint



♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...