6 maart 2015

Pinterest Album {1}

Ik ben met mijn tweede album begonnen (eerste is niet klaar hoor....) en hier ga ik alleen het papier van Studiolight voor gebruiken. 
Samen met foto's van Pinterest, die ik al een poosje spaar, 
omdat ze bijzonder zijn en geweldige kleuren. 
Nog voor ik het papier in huis had, waren de foto's al uitgeprint. 
En het past perfect bij elkaar! Ik kon dan ook niet wachten om te beginnen.
Ik maak de A4 vellen op de maat van het album, 
en de restjes gebruik ik bij de andere bladzijdes om te layeren! 
Later in het Album ga ik het vellum gebruiken 
en de PL Page Protectors van Becky Higgins die ik op maat heb gemaakt!







Ik laat bij al de bladzijdes een YouTube filmpje zien, 
klik daarvoor op het filmpje, 
klik je op het logo van YouTube 
ga je daar naar toe en kun je het in een groot formaat zien. 
Have Fun!!!!






Gebruikte materialen van Creabest: 
- Schaar Tim Holtz
- Hoekpons
- Tissuepaper roze en lichtblauw



♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...