9 maart 2015

Pinterest Album {2}

De tweede pagina uit mijn Pinterest Album,
deze keer een dubbele, weer met het papier van Studiolight
(ik weet nu al dat ik tekort kom, het is te leuk)!!


Op de linker pagina heb ik met verdunde gesso roze tissuepaper geplakt
 om het naaiwerk van de ander kant te verbergen! 
Op de foto is het niet goed te zien, maar het tissuepaper is vrij doorzichtig 
dus het dessin papier zie je nog wel! Een leuk effect! 
De titel is gemaakt met de Cameo!
Op de rechter pagina heel veel uit de stansvellen en een knipvel gebruikt.
Knippen (lees: netjes knippen) is niet mijn sterkste punt, 
en net te laat kwam ik erachter dat ik het had kunnen snijden 
met de pixscan mat van de Silhouette! 
Voor sommige dingen heb ik een ronde pons gebruikt 
en meteen wat extra rondjes gemaakt om het wat dikker te maken.
Ik heb van een Martha Stewart Clay Silicone Molds een frame gemaakt, 
met daaronder een klein restje papier! 








Vindt je mijn YouTube filmpjes leuk is hier het filmpje van deze pagina!





 Gebruikte materialen van Creabest:
- Silhouette Cameo

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk je berichtje, dank je wel...